 | | 28/06/2026 07:23
Sur le blog Elsa Billgren | ELLE.se
Vi gör fint i gästrummet, klipper gräset och lagar sommarmat God morgon kära ni! Jag sitter i mitt kök och dricker ett stort glas vatten. Jag har precis sprungit i morgondiset och idag ska det bli 32 grader i skuggan så resten av dagen ska nog tillbringas småslumrandes i skuggan på stranden. Hoppas er junisöndag blir fin var ni än är!
I måndags hade vi varit här i prick en vecka och även Nikita hade vant sig vid vårt nya liv på Gotland.
En morgonkaffe på stentrappan, är det det somrigaste vi har?
Jag tog på mig en second handköpt bomullsklänning från Dôen.
och sen körde jag mina killar till Ljugarn. Det var första dagen de hade öppet i brödbilen och vi ville se om...
► L'article complet sur le blog
| | Votes Look : 0 Photos : 48
Langue : Suédois Anglais : Non
► Ses autres tenues ► Détails du blog
|